E-mail afhandeling

Werkwijze afhandeling e-mail via gemeente@dalfsen.nl.

Ontvangstbevestiging

Bij binnenkomst van uw e-mail ontvangt u direct een ontvangstbevestiging per e-mail. Als het gaat om eenvoudige verzoeken om informatie sturen we uw e-mail direct door naar een behandelend ambtenaar, in andere gevallen (zoals bijv. een klacht, een aanvraag of een verzoek) registreren we deze eerst in ons postregistratiesysteem. Bij e-mails die we officieel registreren sturen we u de dag na registratie een uitgebreidere ontvangstbevestiging per post toe.

Afhandeling

Bij de afhandeling van e-mail maken we onderscheid tussen eenvoudige en complexe vragen. Eenvoudige verzoeken om informatie zullen doorgaans binnen enkele dagen beantwoord worden. Complexe vragen of verzoeken kunnen meer tijd in beslag nemen, de afhandelingstermijn hiervan is gelijk aan de afhandelingstermijn van schriftelijke vragen, namelijk maximaal zes weken.

Archivering

E-mail wordt gearchiveerd volgens dezelfde regels die gelden voor brieven.

Laatst aangepast: 18-02-2016

Bellen, faxen of e-mailen

Gemeentehuis Dalfsen

  • Adres:
    • Raadhuisstraat 1
    • 7721 AX Dalfsen
  • Postadres:
    • Postbus 35
    • 7720 AA Dalfsen
  • KVK-nummer:
    • 08215340