Huisregels/servicenormen

Hieronder vindt u onze huisregels/servicenormen:

Wij

  • Behandelen u met respect;
  • Staan u op correcte wijze te woord;
  • Gaan op een correcte wijze met uw persoonlijke gegevens om;
  • Lichten u goed voor en houden u op de hoogte;
  • Verwerken uw aanvraag zo spoedig mogelijk.

U

  • Behandelt onze medewerkers met respect;
  • Staat onze medewerkers correct te woord;
  • Dient uw aanvraag of verzoek tijdig bij ons in en verstrekt hiervoor de noodzakelijke informatie;
  • Geeft wijzigingen die hiermee te maken hebben tijdig aan ons door;
  • Volgt onze aanwijzingen op.

Wij tolereren niet dat iemand:

  • Scheldt, schreeuwt of discrimineert;
  • Met spullen gooit of dingen vernielt;
  • Rookt in de openbare ruimte;
  • Medewerkers en/of andere klanten bedreigt of lastig valt;
  • Handtastelijk is of lichamelijk geweld gebruikt;
  • Een huisdier mee naar binnen neemt, met uitzondering van hulphonden;
  • In ons gebouw onder invloed is van drugs of alcohol;
  • Filmt, fotografeert of geluidsopnamen maakt in gemeentelijke gebouwen of eigendommen, zonder voorafgaande toestemming van de receptie, met uitzondering van huwelijksvoltrekkingen en openbare (raads)vergaderingen.
  • Etenswaren nuttigt, behalve tijdens officiële ontvangsten en recepties.

Pagina opties

Maatregelen coronavirus
Heeft u een afspraak bij de gemeente of in een van de servicepunten en heeft u klachten als hoesten, niezen, verkoudheid en/of koorts? Dan vragen we u om een nieuwe afspraak te maken voor de veiligheid van uzelf en bezoekers en medewerkers van de gemeente.

Maak een afspraak door te bellen met de gemeente Dalfsen via telefoonnummer 14 0529.

Kijk voor meer info op www.dalfsen.nl/corona

Sluit venster