Huisregels/servicenormen
Hieronder vindt u onze huisregels/servicenormen:
Wij
- Behandelen u met respect;
- Staan u op correcte wijze te woord;
- Gaan op een correcte wijze met uw persoonlijke gegevens om;
- Lichten u goed voor en houden u op de hoogte;
- Verwerken uw aanvraag zo spoedig mogelijk.
U
- Behandelt onze medewerkers met respect;
- Staat onze medewerkers correct te woord;
- Dient uw aanvraag of verzoek tijdig bij ons in en verstrekt hiervoor de noodzakelijke informatie;
- Geeft wijzigingen die hiermee te maken hebben tijdig aan ons door;
- Volgt onze aanwijzingen op.
Wij tolereren niet dat iemand:
- Scheldt, schreeuwt of discrimineert;
- Met spullen gooit of dingen vernielt;
- Rookt in de openbare ruimte;
- Medewerkers en/of andere klanten bedreigt of lastig valt;
- Handtastelijk is of lichamelijk geweld gebruikt;
- Een huisdier mee naar binnen neemt, met uitzondering van hulphonden;
- In ons gebouw onder invloed is van drugs of alcohol;
- Filmt, fotografeert of geluidsopnamen maakt in gemeentelijke gebouwen of eigendommen, zonder voorafgaande toestemming van de receptie, met uitzondering van huwelijksvoltrekkingen en openbare (raads)vergaderingen.
- Etenswaren nuttigt, behalve tijdens officiële ontvangsten en recepties.