Huisregels/servicenormen

Hieronder vindt u onze huisregels/servicenormen:

Wij

  • Behandelen u met respect;
  • Staan u op correcte wijze te woord;
  • Gaan op een correcte wijze met uw persoonlijke gegevens om;
  • Lichten u goed voor en houden u op de hoogte;
  • Verwerken uw aanvraag zo spoedig mogelijk.

U

  • Behandelt onze medewerkers met respect;
  • Staat onze medewerkers correct te woord;
  • Dient uw aanvraag of verzoek tijdig bij ons in en verstrekt hiervoor de noodzakelijke informatie;
  • Geeft wijzigingen die hiermee te maken hebben tijdig aan ons door;
  • Volgt onze aanwijzingen op.

Wij tolereren niet dat iemand:

  • Scheldt, schreeuwt of discrimineert;
  • Met spullen gooit of dingen vernielt;
  • Rookt in de openbare ruimte;
  • Medewerkers en/of andere klanten bedreigt of lastig valt;
  • Handtastelijk is of lichamelijk geweld gebruikt;
  • Een huisdier mee naar binnen neemt, met uitzondering van hulphonden;
  • In ons gebouw onder invloed is van drugs of alcohol;
  • Filmt, fotografeert of geluidsopnamen maakt in gemeentelijke gebouwen of eigendommen, zonder voorafgaande toestemming van de receptie, met uitzondering van huwelijksvoltrekkingen en openbare (raads)vergaderingen.
  • Etenswaren nuttigt, behalve tijdens officiële ontvangsten en recepties.

Pagina opties

Maatregelen coronavirus
Het gemeentehuis is alleen op afspraak geopend. De servicepunten zijn tot 1 september 2020 gesloten. U kunt telefonisch een afspraak maken via telefoonnummer 14 0529. Meer informatie: www.dalfsen.nl/openingstijden

Sluit venster