Servicenormen, huisregels en dienstverlening gemeente Dalfsen

Servicenormen
De gemeente hanteert servicenormen om de service aan u te verbeteren. Hierin staan maximum wachttijden, regels over bereikbaarheid en tips over snelle service. Wij doen er alles aan om ons aan die servicenormen te houden. U mag ons erop aanspreken als dit niet lukt.

Huisregels
We willen graag het contact met u zo prettig mogelijk laten verlopen. Daarnaast vinden we de veiligheid van onze medewerkers erg belangrijk. Huisregels scheppen duidelijkheid. Zo weet u wat u van ons mag verwachten, maar ook wat wij van u verwachten.

Brengt u een bezoek aan het gemeentehuis in Dalfsen, dan meldt u zich bij de receptie. Zij zorgen ervoor dat u wordt doorverwezen naar de publieksbalie. Heeft u een afspraak met één van onze medewerkers, dan zorgen de receptionistes ervoor dat uw bezoek wordt aangemeld. U wordt dan opgehaald en uiteraard wordt u ook naar de uitgang begeleid. Moet u even wachten? Dan kunt u in onze centrale hal desgewenst een kopje koffie of thee nuttigen.

De basis van onze dienstverlening is dat we respect voor elkaar hebben.

Hier vindt u onze huisregels/servicenormen

Het niet naleven van de huisregels kan nadelige gevolgen hebben. Bijvoorbeeld dat u de toegang tot het gemeentehuis geweigerd wordt, of dat er aangifte gedaan wordt bij de politie.

Heeft u een klacht?

Dienstverlening gemeente Dalfsen:

Pagina opties

Maatregelen coronavirus
Heeft u een afspraak bij de gemeente of in een van de servicepunten en heeft u klachten als hoesten, niezen, verkoudheid en/of koorts? Dan vragen we u om een nieuwe afspraak te maken voor de veiligheid van uzelf en bezoekers en medewerkers van de gemeente.

Maak een afspraak door te bellen met de gemeente Dalfsen via telefoonnummer 14 0529.

Kijk voor meer info op www.dalfsen.nl/corona

Sluit venster