Servicenormen, huisregels en dienstverlening gemeente Dalfsen

Servicenormen
De gemeente hanteert servicenormen om de service aan u te verbeteren. Hierin staan maximum wachttijden, regels over bereikbaarheid en tips over snelle service. Wij doen er alles aan om ons aan die servicenormen te houden. U mag ons erop aanspreken als dit niet lukt.

Huisregels
We willen graag het contact met u zo prettig mogelijk laten verlopen. Daarnaast vinden we de veiligheid van onze medewerkers erg belangrijk. Huisregels scheppen duidelijkheid. Zo weet u wat u van ons mag verwachten, maar ook wat wij van u verwachten.

Brengt u een bezoek aan het gemeentehuis in Dalfsen, dan meldt u zich bij de receptie. Zij zorgen ervoor dat u wordt doorverwezen naar de publieksbalie. Heeft u een afspraak met één van onze medewerkers, dan zorgen de receptionistes ervoor dat uw bezoek wordt aangemeld. U wordt dan opgehaald en uiteraard wordt u ook naar de uitgang begeleid. Moet u even wachten? Dan kunt u in onze centrale hal desgewenst een kopje koffie of thee nuttigen.

De basis van onze dienstverlening is dat we respect voor elkaar hebben.

Hier vindt u onze huisregels/servicenormen

Het niet naleven van de huisregels kan nadelige gevolgen hebben. Bijvoorbeeld dat u de toegang tot het gemeentehuis geweigerd wordt, of dat er aangifte gedaan wordt bij de politie.

Heeft u een klacht?

Dienstverlening gemeente Dalfsen:

Pagina opties

De servicepunten Lemelerveld en Nieuwleusen zijn gesloten tot en met tenminste 11 mei 2021. Het gemeentehuis blijft op afspraak geopend (14 0529). Voor het gemeentehuis geldt een mondkapjesplicht.

Sluit venster