Medewerker Klantcontactcentrum Telefonist/Receptionist | 20-24 uur

U kunt reageren tot en met .

Ben jij iemand die graag mensen verder helpt en moeiteloos schakelt tussen verschillende taken? Dan zoeken we jou als Medewerker Klantcontactcentrum (KCC).

Wat ga je doen als Medewerker KCC?

Als Medewerker KCC ben je het eerste aanspreekpunt voor inwoners, ondernemers en bezoekers. Je hebt een veelzijdige rol waarin je vragen beantwoordt en oplossingen biedt. In deze functie werk je flexibel volgens rooster, ook tijdens avondopenstellingen.

Jouw taken bestaan onder andere uit:

  • Beantwoorden van vragen via de telefoon en aan de receptie met behulp van onze kennisbank;
  • Zelfstandig oplossen van zoveel mogelijk vragen; als dat niet lukt, zorg je voor een juiste doorverwijzing of maak je een terugbelnotitie;
  • Ontvangen van bezoekers en hen doorverwijzen naar de juiste afdeling of medewerker;
  • Uitgifte van gecontroleerde reisdocumenten en rijbewijzen;
  • Bewaken van de voortgang van terugbelnotities en ondersteunen waar nodig.
Jouw kwaliteiten als Medewerker KCC?

Met jouw vriendelijke en gestructureerde aanpak zorg je ervoor dat iedereen snel en correct geholpen wordt. Met aandacht luister je naar hun vragen, achterhaal je wat ze nodig hebben en zorg je voor een passende oplossing. Of je nu werkt aan de balie, de telefoon beantwoordt of een mail behandelt, jouw duidelijke communicatie en empathische aanpak zorgen voor tevreden klanten. Flexibiliteit is voor jou vanzelfsprekend, en je springt zonder aarzeling bij tijdens ziekte of vakantie van collega’s. Je blijft je rustig en oplossingsgericht, ook in stressvolle situaties.

Daarnaast vragen we dat je beschikt over:

  • Een gastvrije en klantgerichte instelling, waarbij je representatief voor de dag komt;
  • Sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Minimaal mbo-3 werk- en denkniveau;
  • Werkervaring als telefonist(e) of receptionist(e), bij voorkeur binnen een klantcontactcentrum (KCC);
  • Vaardigheid met computersystemen; ervaring met klantcontactsystemen zoals JKC of JOIN is een pré;
  • Zelfstandigheid, een oplossingsgerichte houding en de bereidheid om mee te denken over verbeteringen.
Waar kun je op rekenen?

Voor de functie van Medewerker (KCC) kun je rekenen op: 

  • Een contract voor 20 tot 24 uur voor de duur van één jaar met de intentie dit om te zetten naar een contract voor onbepaalde tijd; 
  • Een salaris van maximaal €3.369,- (schaal 5 cao gemeenten) op basis van een 36-urige werkweek; 
  • Naast je salaris ontvang je een Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05%. Dit biedt je de vrijheid om dit budget naar eigen wens in te zetten, bijvoorbeeld voor het kopen van extra verlof (187 uur), opleiding of uitbetaling; 
  • Een goede verlofregeling van 194,4 uren per jaar bij een voltijd dienstverband. Dit bestaat uit wettelijk verlof (144) en bovenwettelijk verlof (50,4 uur) en betaald- en onbetaald ouderschapsverlof;     
  • Een laptop en telefoon in bruikleen;      
  • Een pakket aan extra arbeidsvoorwaarden, waaronder een thuiswerkvergoeding, een regeling uitruil woon-werkverkeer, een gunstige (lease) fietsregeling en een werkgeversbijdrage in de kosten van de arbeidsongeschiktheids- en zorgverzekering;
  • Pensioenopbouw bij het Algemeen Burgerlijk Pensioenfonds (ABP).
Werken bij de gemeente Dalfsen

Bij de gemeente Dalfsen werk je samen met zo’n 300 collega’s aan een innovatieve en duurzame toekomst. Je werkt in het team dagelijks beheer dat het onderhoud uitvoert aan de openbare ruimte van de gemeente Dalfsen.
We werken nauw samen met inwoners, ondernemers en regionale partners om van Dalfsen een plek te maken waar iedereen zich thuis voelt. Met onze kernwaarden vertrouwen, samen en nabij zorgen we voor een fijne woon-, werk- en leefomgeving.

Daarnaast betekent werken voor gemeente Dalfsen:  

  • Een goede balans tussen werk en privé, waarbij je hybride kunt werken (mits mogelijk in de functie) op kantoor én thuis;
  • Ruimte voor groei! Via de Dalfsen Academie krijg je volop kansen om jezelf te ontwikkelen met diverse cursussen en trainingen;
  • Een werkplek waar jouw ideeën en initiatieven gewaardeerd worden, en waar je samen met enthousiaste collega’s bijdraagt aan tastbare resultaten voor de gemeenschap.

Solliciteren? 

Spreekt deze functie je aan? Solliciteer dan voor 13 januari 2025.

Heb je een vraag over de inhoud van de functie? Neem contact op met Kristel Hoonhorst, teamleider Burgerzaken en KCC via e-mailadres k.hoonhorst@dalfsen.nl of telefoonnummer 14 0529. Heb je een vraag over de sollicitatieprocedure? Dan kun je contact opnemen met Hetty Krul-Nijenhuis, adviseur werving & selectie, via e-mailadres h.krul@dalfsen.nl of telefoonnummer 06 405 275 34.

Solliciteren

Procedure

De procedure is als volgt:

  • Solliciteren kan tot en met 12 januari 2025;
  • De sollicitatiegesprekken vinden plaats in op maandag 20 januari 2025 in de middag;
  • Het arbeidsvoorwaardengesprek staat gepland op maandag 27 januari 2025 in de middag.

Gemeente Dalfsen is een inclusieve organisatie die ruimte biedt aan iedereen en die de kracht van de diversiteit van medewerkers inzet om betere resultaten te halen voor de gemeente. Talent als basis, diversiteit als kracht.

Acquisitie n.a.v. deze advertentie en/of het gebruik maken ervan voor eigen doeleinden heeft niet onze voorkeur.