Beleidsondersteuner Grondzaken & Vastgoed (24-32 uur)

Dit is een oud bericht.

Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging binnen een ambitieuze en betrokken organisatie? Heb jij affiniteit met vastgoed en grondzaken? Dan is de gemeente Dalfsen de ideale plek voor jou! We zoeken een gedreven Beleidsondersteuner Grondzaken & Vastgoed die samen met ons werkt aan de ontwikkeling van de toekomst. Ben jij onze nieuwe collega?

Wat ga je doen als Beleidsondersteuner Grondzaken & Vastgoed

Als Beleidsondersteuner Grondzaken & Vastgoed ondersteun je de adviseurs Grondzaken & Vastgoed en de Regisseur Wonen. De gemeente Dalfsen voert een actieve grondpolitiek waarbij gemeentelijke grond wordt verworven, geëxploiteerd en ingezet voor de ontwikkeling van nieuwe woonwijken en bedrijventerreinen. Jij speelt samen met je collega Beleidsondersteuner een sleutelrol in dit proces door administratieve en organisatorische ondersteuning te bieden.

Je taken omvatten onder andere:

  • Het ondersteunen bij de aankoop van onroerend goed, beheer, verkoop van kavels en uitgifte van gemeentelijke grond.
  • Meewerken aan het ontwikkelen van toekomstvisies voor de gemeente op het gebied van vastgoed en grondzaken.
  • Het coördineren van interne en externe afspraken, inclusief het agendabeheer en het plannen van vergaderingen.
  • Notuleren van vergaderingen en opstellen van actielijsten die je opvolgt.
  • Bewaken van deadlines, mijlpalen en gemaakte afspraken.
  • Ondersteunen bij de administratieve afhandeling in lijn met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) en de Wet Openbaarheid van Bestuur (WOO).
  • Het bijhouden van het woningbouwprogramma en de provinciale planmonitor en het zorgdragen voor de archivering van documenten.

Jouw kwaliteiten als Beleidsondersteuner Grondzaken & Vastgoed:

  • Je hebt een MBO+ werk- en denkniveau, bij voorkeur met ervaring in een gemeentelijke context.
  • Je hebt interesse in of ervaring met juridische, financiële en beheeraspecten van grondbeleid en vastgoedontwikkeling.
  • Je werkt gestructureerd, bent proactief en hebt een sterk organisatietalent.
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve en schriftelijke vaardigheden.
  • Je hebt een dienstverlenende houding en kunt goed samenwerken met verschillende belanghebbenden.

Waar kun je op rekenen?

Voor de functie Beleidsondersteuner Grondzaken & Vastgoed kun je rekenen op: 

  • Een contract voor 24-32 uur per week, in eerste instantie voor één jaar, met de intentie om dit om te zetten naar een vast contract.
  • Een salaris van maximaal €4.297,- schaal 8 cao gemeenten, afhankelijk van ervaring (op basis van een 36-urige werkweek).
  • Een Individueel Keuzebudget (IKB) van 17,05%, dat je kunt inzetten voor extra verlof, opleiding of uitbetaling.
  • Een ruime verlofregeling van 201,6 uren per jaar bij een voltijd dienstverband (144 uren wettelijk verlof + 57,6 uren bovenwettelijk verlof).
  • Een laptop en telefoon in bruikleen.
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden, zoals een thuiswerkvergoeding, een regeling voor woon-werkverkeer, een fietsregeling en een bijdrage in de kosten van arbeidsongeschiktheids- en zorgverzekering.
  • Pensioenopbouw bij het ABP.

Werken bij de gemeente Dalfsen

Bij de gemeente Dalfsen werk je samen met zo’n 300 collega’s aan een innovatieve en duurzame toekomst. Je werkt in een prachtig gemeentehuis dat direct aan de Overijsselse Vecht ligt, waardoor je elke dag kunt genieten van een inspirerende omgeving.  Daarnaast zijn winkels, gezellige horeca en prachtige natuurgebieden binnen handbereik. Of je nu even een wandeling langs de rivier maakt of de lokale voorzieningen benut, de balans tussen werk en ontspanning is in Dalfsen nooit ver weg.   
We werken nauw samen met inwoners, ondernemers en regionale partners om van Dalfsen een plek te maken waar iedereen zich thuis voelt. Met onze kernwaarden vertrouwen, samen en nabij zorgen we voor een fijne woon-, werk- en leefomgeving. 

Daarnaast betekent werken voor gemeente Dalfsen:  

  • Een goede balans tussen werk en privé, waarbij je hybride kunt werken (mits mogelijk in de functie) op kantoor én thuis;
  • Ruimte voor groei! Via de Dalfsen Academie krijg je volop kansen om jezelf te ontwikkelen met diverse cursussen en trainingen;
  • Een werkplek waar jouw ideeën en initiatieven gewaardeerd worden, en waar je samen met enthousiaste collega’s bijdraagt aan tastbare resultaten voor de gemeenschap.

Solliciteren

Stuur ons jouw motivatiebrief en cv vóór maandag 24 maart 2025 via de knop 'solliciteren'. We kijken uit naar jouw sollicitatie!

Solliciteren

Informatie over de vacature en sollicitatieprocedure

Heb je een vraag over de inhoud van de functie?

Neem gerust contact op met Anne van den Noort, Beleidsondersteuner Grondzaken & Vastgoed via a.vandennoort@dalfsen.nl of bel 0529-488326. Heb je een vraag over de sollicitatieprocedure? Neem dan contact op met Hetty Krul-Nijenhuis, adviseur werving & selectie, via e-mailadres h.krul@dalfsen.nl of telefoonnummer 06 405 275 34. 

Procedure

De procedure is als volgt:

  • Solliciteren kan tot zondag 23 maart januari 2025;
  • De sollicitatiegesprekken staan gepland op donderdagochtend 27 maart 2025;
  • Het arbeidsvoorwaardengesprek is op maandag 31 maart 2025 om 9:30 uur. 

Gemeente Dalfsen is een inclusieve organisatie die ruimte biedt aan iedereen en die de kracht van de diversiteit van medewerkers inzet om betere resultaten te halen voor de gemeente. Talent als basis, diversiteit als kracht.

Acquisitie n.a.v. deze advertentie en/of het gebruik maken ervan voor eigen doeleinden heeft niet onze voorkeur.