Geen stempas ontvangen of kwijt
Geen stempas ontvangen of kwijt
Heeft u geen stempas ontvangen of bent u uw stempas kwijt? Vraag dan zo snel mogelijk een nieuwe stempas aan bij de gemeente. Dit kan op twee manieren:
- Mondeling, met uw ID, aan de balie van de gemeente op afspraak
- Schriftelijk via onderstaand formulier.
- Het formulier kunt u versturen via het online contactformulierlink naar bestand, e-mailadres gemeente@dalfsen.nl of persoonlijk afgeven aan de balie.
Het schriftelijke verzoek moet uiterlijk vrijdag 17 november 2023 binnen zijn bij de gemeente. Aan de balie van de gemeente kunt u tot uiterlijk dinsdag 21 november 2023 12.00 uur terecht. Daarna is het niet meer mogelijk om een nieuwe stempas aan te vragen.
Contactgegevens:
- Bezoekadres: Raadhuisstraat 1, 7721 AX, Dalfsen (een afspraak is verplicht). Openingstijden:
- Maandag van 09.00 uur tot 19.00 uur.
- Dinsdag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 12.30 uur.
- Online contactformulier
- E-mailadres: publiekszaken@dalfsen.nl
- Telefoonnummer: 14 0529