Geen stempas ontvangen of kwijt

Heeft u geen stempas ontvangen of bent u uw stempas kwijt? Vraag dan zo snel mogelijk een nieuwe stempas aan bij de gemeente. Dit kan op twee manieren:

Het schriftelijke verzoek moet uiterlijk vrijdag 17 november 2023 binnen zijn bij de gemeente. Aan de balie van de gemeente kunt u tot uiterlijk dinsdag 21 november 2023 12.00 uur terecht. Daarna is het niet meer mogelijk om een nieuwe stempas aan te vragen.

Contactgegevens:

  • Bezoekadres: Raadhuisstraat 1, 7721 AX, Dalfsen (een afspraak is verplicht). Openingstijden:
    • Maandag van 09.00 uur tot 19.00 uur.
    • Dinsdag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 12.30 uur.
  • Online contactformulier
  • E-mailadres: publiekszaken@dalfsen.nl
  • Telefoonnummer: 14 0529

Heeft u gevonden wat u zocht?